خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف و باران در برخی استان‌ها از روز چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۴۵۰

سازمان هواشناسی کشور از افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی طی امروز و فردا و بارش برف و باران در برخی استان‌ها از روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ دی) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. با توجه به پایداری هوا شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی مهیا است.

از اواخر وقت سه‌شنبه(۱۹دی) با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق آذربایجان غربی بارش باران و برف رخ می‌دهد.

چهارشنبه (۲۰ دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غرب سواحل دریای خزر، پنجشنبه(۲۱ دی) در مناطقی از نوار غربی استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و جمعه (۲۲ دی) در مناطقی از نوار غربی، دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی، بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز در بعضی ساعات در جنوب شرق کشور سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گردوخاک در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.

روز جمعه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، شمال شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شمالی و غرب کشور کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، امروز و فردا دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۱۹ دی) کمی‌ابری تا نیمه‌ابری و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و در ‌روز چهارشنبه (۲۰ دی) قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸- و ۷- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز