خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

سامانه بارشی جدید فردا وارد ایران می‌شود/ تشدید آلودگی هوای کلانشهرها طی ۲ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۹۶

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا و بارش باران و برف در ۱۰ استان خبر داد و همچنین اعلام کرد که در ۲ روز آینده نیز آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، براساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، امروز (چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲) بارش‌های پراکنده در جنوب خوزستان،‌ بوشهر، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

روز پنجشنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان،‌ خراسان جنوبی، نیمه جنوبی خراسان رضوی،‌ کرمان و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک روی می‌دهد، همچنین از اواخر وقت فردا به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود.

روز جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل،‌ گیلان، مازندران، کردستان، شمال کرمانشاه،‌ زنجان، قزوین و البرز، افزایش ابر،‌ بارش باران، برف و وزش باد شدید روی می‌دهد. این وضعیت شنبه هفته آینده در نیمه شمالی کشور ادامه خواهد داشت. یکشنبه هفته آینده در استان‌های گلستان،‌ خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش‌ها ادامه دارد.

با این وجود اما سازمان هواشناسی کشور از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت و دید در کلانشهرها و شهرهای صنعتی طی ۲ روز آینده خبر داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز