خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری ۸۲۲ سارق، مالخر و زورگیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۳۴

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۸۲۲ سارق و مالخر، زورگیر و اوباش خبر داد و گفت: استفاده از سلاح جنگی توسط سارقان افزایش یافته و این نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه پنجاه و نهمین طرح رعد که صبح امروز برگزار شد، گفت: طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مرحله ۵۹ رسید.

وی ادامه داد: در این طرح ها برای استقرار نظم و امنیت و ایجاد آرامش همکاران من تلاش می کنند و با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد می کنند.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این مرحله از طرح ۸۲۲ سارق، مالخر، زورگیر، سارقان مسلح اراذل و اوباش که سرقت هم می کردند شناسایی و دستگیر شدند. غالب متهمان دارای سابقه کیفری بودند. ۲۵ گروه که به صورت باندی اقدام به سرقت زورگیری و قاپ زنی می کردند منهدم شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این مرحله از طرح ۱۶۱ خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و هزار و ۴۵ فقره سرقت کشف شده است همچنین ۱۸۴۹ فقره اموال مسروقه کشف شده که بخشی از این اموال به مالباختگان پرداخت شده است. ارزش ریالی آن بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان بود.

وی با بیان در این طرح ۱۴ محکوم فراری که سالها فراری بودند دستگیر شدند، گفت: ۲۹ درصد سارقان در حوزه قطعات خودرو و وسایل نقلیه فعالیت می‌کردند ۱۹ درصد سارق اماکن خصوصی و اماکن، ۷ درصد قاپ زن، ۷ درصد سارق منزل و ۱۸ درصد سارق جیب بر بوده اند.

وی ادامه داد: در پنجاه ونهمین طرح رعد ۶۸ پاتوق سارق، ۱۹ پاتوق مالخر ۵ پاتوق اوباش، ۶۷ پاتوق فروشنده مواد مخدر شناسایی و منهدم شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه ۸۴ قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۰ قبضه سلاح جنگی کشف شد. متاسفانه میزان استفاده سارقان از سلاح جنگی به شدت افزایش پیدا کرده که نگران کننده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز