خبرگزاری کار ایران

کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان خبر داد:

جایزه اول مسابقه هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» برای یک دانش آموز ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۴۵

نشان افتخار، جایزه اول مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه به یک عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت و ۱۲ عضو دیگر کانون نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

به گزارش ایلنا، این دوره از مسابقه هنرهای تجسمی فرانسه با موضوع «سیاره زمین: امروز و… فردا؟» در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و «پارمیدا آزادیان» دانش آموز ۱۱ساله عضو کانون اهواز در استان خوزستان موفق به دریافت نشان افتخار، جایزه اول این مسابقه شد. 

همچنین «فرانک پورعلی» ۱۶ساله از لارستان، «آوا کوثری» ۹ساله از تهران، «محمدرضا رضایی» ۱۰ساله و «میلاد صادقی» ۱۸ساله از اردبیل، «محمدحسن هاشمی‌نژاد» ۸ساله از کرمان، «کیاندخت عزیزی» ۵ساله از لاهیجان، «روژان مرجانی» ۴ساله از گرگان، «پرنیا اعظمی» ۱۰ساله از کرمانشاه، «باران قادری‌راد» ۱۲ساله از کرمانشاه، «سارینا ربیع‌همدانی» ۱۳ساله از اهواز، «زهرا جواهری» ۱۰ساله از همدان و «چیدا قربانی» ۹ساله از لومار در استان ایلام موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند. 

یادآوری می‌شود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۶۹ اثر در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد. 

برای تماشای تصویر نقاشی‌های اعضای برگزیده مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» اینجا را کلیک کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز