خبرگزاری کار ایران

اسامی۱۰گیلانی در میان برگزیدگان هشتمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۶۲

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گفت: اسامی ۱۰ گیلانی در میان برگزیدگان هشتمین دو سالانه هنرهای تجمسی «آفرینش» این نهاد قرار دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدجلیل میر عظیمی با اشاره به معرفی برگزیدگان هشتمین دوسالانه ملی هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: اسامی ۱۰ گیلانی در میان برگزیدگان است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۹۳۹ اثر به این دبیرخانه این دو سالانه ارسال شده بود، افزود: آثار در رشته‌های نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی و عکاسی بوده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ادامه داد: از میان آثار ارسال شده ۱۱۴ اثر به عنوان آثار برگزیده و ۱۱۶ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شد.

وی اضافه کرد: در بخش نقاشی هیئت داوران «نادر موسوی‌فاطمی»، «معصومه فاضلی مقدس» و «ندا محققی»، در گروه سنی «نونهال» ۹+ مریم احتسابی از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و در گروه سنی «نونگاه» ۱۲+ زینب حسین‌پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کوچصفهان را شایسته تقدیر شناختند.

میر عظیمی افزود: در بخش سفال‌گری نیز «عبدالعظیم آذرخیل»، «هدی محسنی» و «نغمه معنوی‌راد» و «آوا عاشوری» و «یاسمن باباپور» از مرکز فرهنگی هنری کانون لنگرود و «درسا حسین‌زاده از کانون پرورش فکری رودسر را برگزیده گروه سنی «نونگاه» ۱۲+ و «فاطمه ربیعی» از مرکز فرهنگی هنری لاهیجان و «بیتا رجب‌زاده» از کانون پرورش فکری لنگرود را در همین گروه سنی شایسته تقدیر شناخت.

وی ادامه داد: داوران در این بخش «حلما نوروزی» از مرکز فرهنگی هنری رودسر را در گروه سنی «نونهال» ۹+ و «آیلین اثنی‌عشری» را در گروه سنی «نوجوان» ۱۵+ به‌عنوان شرکت‌کننده شایسته تقدیر بخش معرفی کردند.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: در رشته «خوش‌نویسی» نیز گروه داوری «نگار غلام‌دوست» از مرکز فرهنگی هنری رضوانشهر را برگزیده هشتمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز