خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۶۱ کارگاه هنری مجازی برای کودکان و نوجوانان همدانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۷۳۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از آغاز ثبت نام در ۶۱ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی مجازی این کانون در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، بهناز ضرابی زاده گفت: در پاییز سال گذشته ۲۰ کارگاه مجازی برای ثبت‌نام و حضور مجازی اعضای کانون در سطح استان تشکیل شد که با توجه به تلاش همکاران و استقبال کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های مجازی در ترم پاییز سال ۱۴۰۰ به ۶۱ عدد افزایش یافت.

وی افزود: ثبت نام این کارگاه‌ها که هفتمین فصل برگزاری خود را تجربه می‌کند در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به نشانی «hamedan.kpf.ir» صورت می‌گیرد و تا پایان مهر ادامه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان یادآور شد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه (چهار سال به بالا)، نوخوان (هفت سال به بالا)، نونهال (۹ سال به بالا)، نونگاه (۱۲ سال به بالا) و نوجوان (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

ضرابی زاده ادامه داد: دوره آموزشی کارگاه‌های آنلاین(برخط) که از اول آبان آغاز خواهد شد هشت تا ۱۰ جلسه و هزینه ثبت نام ۴۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه آموزش کارگاه‌های پاییزه برعهده مربیان مختص فرهنگی، هنری و ادبی خواهد بود خاطرنشان کرد: هنر‌های بومی، زیست شناسی، فیلمسازی، نجوم، پویانمایی، بازیگری، نوشتن خلاق، مهارت خود باوری، ساخت پادکست و کلاژ از رشته‌های ارائه شده در کارگاه‌های پاییزه کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه کانون مکانی است که علاوه بر شناسایی و کشف استعداد‌های کودکان سعی در رشد و پرورش فکر آن‌ها نیز دارد گفت: شاهنامه خوانی، فن بیان، اوریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش عروسکی، صنایع تی، نقاشی و خوشنویسی از رشته‌های شاخص کانون همدان است که در کارگاه‌های پاییزه ارائه می‌شود.

ضرابی زاده اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف شهر‌ها و روستا‌های استان است که به دلیل تعداد محدود مراکز کانون، همه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف نمی‌توانستند از این امکانات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز