خبرگزاری کار ایران

آزمون استادی و فوق ممتاز خوشنویسی در تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۴۳۴

با حضور اساتید خوشنویسی استان و هنرمندان این عرصه، آزمون استادی و فوق ممتاز خوشنویسی در تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، در آزمون استادی و فوق ممتاز خوشنویسی هنرمندان خوشنویس در شیوه‌های نستعلیق،‌ شکسته نستعلیق،‌نسخ ئ ثلث به خلق اثر پرداختند.

آزمون یاد شده در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.

برگزاری آزمون سراسری میان‌دوره‌ای انجمن خوشنویسان

رئیس انجمن خوشنویسان استان گفت: آزمون میان‌دوره‌ای انجمن خوشنویسان همزمان با سراسری کشور در تبریز نیز برگزار می‌شود.

یونس نصیری، همچنین با بیان این مطلب اظهار داشت: آزمون یاد شده در سطوح مبتدی، تکمیلی و پیشرفته (خودکاری) و همچنین مقدماتی، متوسط، خوش، کتابت عالی و ممتاز،   نستعلیق عالی، نستعلیق ممتاز، شکسته، نسخ، ثلث،‌عالی و ممتاز پنجم تا هفتم بهمن ماه  جاری در محل انجمن خوشنویسان واقع در چهارراه شهید بهشتی، نرسیده به خیابان بهادری، طبقه اول کتابخانه رشدیه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آزمون بیش از 200 نفر از هنرمندان خوشنویس شرکت می کنند.

گفتنی است، انجمن خوشنویسان تبریز فعالیت خود را از سال ۱۳۴۷ با نام کلاسهای آزاد خوشنویسی در تبریز آغاز کرده و از سال ۱۳۵۱ به نام انجمن خوشنویسان تبریز به فعالیت خود ادامه داده و هنرمندان برجسته ای را در سطح ملی و جهانی پرورانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز