خبرگزاری کار ایران

مشق عشق هنرمندان خوشنویسی تبریز در رثای سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۶۲۵

جمعی از هنرمندان در گرامیداشت یاد و خاطره ی سردار شهید سلیمانی، وصیت نامه این شهید والا مقام را با خط زیبا، خوشنویسی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، جمعی از هنرمندان خوشنویسی تبریز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره آن فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، وصیت نامه این شهید والا مقام را با خط زیبا، خوشنویسی کردند.

محمدحسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در حاشیه این کارگاه خطاطی گفت: 40 نفر از هنرمندان خوشنویسی تبریز 65 فراز از وصیت نامه شهید سلیمانی را با خط زیبا نوشتند که قرار است مجموع آثار تولید شده در نمایشگاه های مختلفی در معرض دید عموم قرار گیرد.

برگزاری نمایشگاه عکس،‌ خوشنویسی،‌ نقاشی، پوستر و ویترای از 12 تا 14 دی ماه، برگزاری کارگاه خوشنویسی در 14 دی ماه، اکران فیلم‌های مستند، کوتاه و نماهنگ با موضوع سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم از 12 تا 14 دی‌ ماه در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز و ویژه برنامه "جان فدا" روز چهارشنبه 14 دی ماه ساعت 15 در تالار صیامی از جمله برنامه های ویژه گرامیداشت هفته مقاومت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز