خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد؛

پناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۲۲

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از بهره برداری از پناهگاه حیوانات تبریز تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، حبیبه هراتی اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت پناهگاه حیوانات چند ماه دچار وقفه شده بود که با پیگیری های لازم، مشکلات حل شده و تلاش می کنیم تا پایان سال‌جاری این پناهگاه را به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۸.۵ هکتار با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال در دست اجرا است که در این مجموعه ساختمان کلینیک با سازه پیش ساخته بتنی و محل نگهداری برای سگ‌ها تعبیه می‌شود.

هراتی خاطرنشان کرد: مراحل زنده گیری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب شهری با استفاده از داروهای بیهوشی و امکانات لازم در تمام مناطق دهگانه شهرداری تبریز انجام می‌گیرد. ضمن اینکه در کلیه مناطق اکیپ زنده گیری سگ‌های بلاصاحب با خودروهای مخصوص راه اندازی و مجهز شده است.

وی با بیان اینکه با تمام توان پیگیر تکمیل پروژه پناهگاه نگهداری حیوانات شهری هستیم، گفت: سگ‌های بلاصاحب تبریز پس از زنده گیری توسط شهرداری با مشارکت کارشناسانی از اداره کل دامپزشکی تبریز عقیم سازی شده و علیه بیماری هاری واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند عنوان کرد: احداث پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز در سال جاری اقدامی مهم و اساسی در ساماندهی سگ‌های بلاصاحب است که با عقیم‌سازی آنها در این مرکز، می‌توان جمعیت سگ‌های بلاصاحب را بهتر از قبل کنترل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز