خبرگزاری کار ایران

تحقق ۸۶ درصدی بودجه شهرداری تبریز تا پایان آذر سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۰۰۶

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تبریز از تحقق ۸۶ درصدی بودجه مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز به همراه شهرداری مرکز تا پایان آذر سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مهدی عبداللهی امروز در یکصد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در تشریح آمار و عملکرد منابع و مصارف شهرداری تبریز اظهار کرد: منابع درآمدی مناطق دهگانه و شهرداری مرکز بدون احتساب سازمان ها در ۹ ماه نخست سال‌جاری سه هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان نقدی و یک‌هزار و ۴۲ میلیارد تومان غیر نقدی بوده و بر این اساس تحقق بودجه‌ای طی این مدت  ۹۶ درصد بوده است.

وی گفت: مناطق دهگانه و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز به همراه شهرداری مرکز در ۹ ماه نخست سال‌جاری 86 درصد تحقق بودجه ای داشته است.

وی اذعان کرد: مناطق دهگانه و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز پنج هزار و ۹۰۴ میلیارد تومان بدون احتساب اعداد تکراری درآمد داشته اند.

عبداللهی با اشاره به اینکه درآمد اصلی شهرداری تبریز طی این مدت از محل عوارض، ماده صد و اموال غیرمنقول بوده است، اظهار کرد: سه هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان از محل بودجه طی این مدت به پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تبریز در این باره تشریح کرد: عملکرد عمرانی شهرداری تبریز در پنج محور اصلی احداث خطوط قطار شهری، خرید تجهیزات، زیرسازی و آسفالت، طراحی‌پل‌ها و رمپ‌ولوپ و تعریض معابر هزینه شده است.

وی ابراز کرد: در سال ۱۴۰۰ درآمد وصولی مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده ۳۴۴ میلیارد تومان بوده است که این منبع درآمدی شهرداری تبریز در سال جاری دو برابر شده است.

به گفته عبداللهی، با مصوبه اخیر قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، این میزان درآمد شهرداری تبریز امسال افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز