خبرگزاری کار ایران

تأکید شورای شهر تبریز بر تحویل به‌موقع اتوبوس‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۴۵۶

اعضای شورای شهر ضمن بازدید از کارخانه تولید اتوبوس در جریان آخرین وضعیت ساخت و تحویل اتوبوس های جدید به اتوبوسرانی تبریز قرار گرفته و بر تحویل به‌موقع اتوبوس‌های جدید تاکید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز؛ اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در یک کارخانه خودروسازی در جریان آخرین وضعیت ساخت و تحویل اتوبوس‌های مورد قرارداد شهرداری تبریز با این شرکت قرار گرفتند.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز نگاه ویژه به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بالاخص اتوبوسرانی در جهت خدمت رسانی بهینه به شهروندان دارند. 

 همچنین جلیل هاشمی مدیر این کارخانه خودروسازی بر آمادگی این شرکت جهت تحویل اتوبوس های مورد قرارداد در موعد مقرر و نیز دریافت هر گونه سفارش جهت ساخت و تحویل اتوبوس، میدل باس و مینی بوس به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تاکید کرد. 

گفتنی استف طبق قراردادی که خردادماه سال‌جاری به امضای طرفین رسیده است  تا پایان سال  ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین مطابق آخرین استانداردهای روز  دنیا توسط این شرکت خودروسازی ساخت و تحویل اتوبوسرانی تبریز شود که ۳۶ دستگاه آن تحویل و ۲۴ دستگاه دیگر نیز آماده تحویل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز