خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

نگاه ویژه رئیس جمهور، کشاورزی را متحول خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۳

وقتی که رئیس جمهور بیان می‌کند که کشاورزی مایه مباهات و افتخار است، نشان می‌دهد که بالا‌ترین مقام اجرایی کشور، چه نگاه همه‌جانبه‌ای به بخش تولید دارد که قطعاً این نگاه کمک بسیار مؤثری به کشاورزی کشور می‌کند.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: نگاه ویژه‌ای که دکتر روحانی نسبت به بخش کشاورزی دارند، قطعاً کشاورزی را متحول خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، مسعود محمدیان با اشاره به برگزاری کنگره سراسری خانه کشاورز افزود: یکی ازبزرگ‌ترین تشکل‌های غیردولتی فعال در بخش کشاورزی خانه کشاورز است که در تولید محصولات کشاورزی نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی که رئیس جمهور بیان می‌کند که کشاورزی مایه مباهات و افتخار است، نشان می‌دهد که بالا‌ترین مقام اجرایی کشور، چه نگاه همه‌جانبه‌ای به بخش تولید دارد که قطعاً این نگاه کمک بسیار مؤثری به کشاورزی کشور می‌کند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: با احیای شورای عالی آب وبه ریاست رئیس جمهوری، تمام هماهنگی‌ها بین وزارتخانه و بین‌سازمانی‌ها حل خواهد شد و دید کلان به آب که یکی از منابع اساسی تولید در کشاورزی بوده، بسیار ضروری است که تشکیل شورای عالی آب، نقطه عطفی درمصرف بهینه این نعمت خدادادی است.
محمدیان تصریح کرد: ضروری است، به‌منظور اقتصادی کردن کشاورزی، واحدهای بزرگ کشاورزی در کشور احداثشود. البته این به این معنا نیست که واحدهای کوچک سنتی نادیده گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز