خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین نشست کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۶۱۴

پنجمین نشست کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، پنجمین نشست کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

 احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به لزوم درمان معتادان متجاهر اظهار داشت:  تعداد 111 نفر از معتادان از طریق دادستان ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرکز ماده 16 معرفی شده اند که تحت درمان قرار دارند.

وی با اشاره به تلاش برای جذب سرمایه گذار در راستای مهیای بستر های اشتغال زایی این معتادان تصریح کرد: همه دستگاه ها با توجه به صلاحیت ذاتی که در قانون برنامه ششم برای آن ها تعیین شده باید در تامین اعتبار و ارائه خدمات در جهت کارآموزی و حرف آموزی معتادان این مرکز همکاری کنند.

آقایی با بیان اینکه شهرداری های استان نیز در تامین اعتبار این مرکز نقش داشته و بسیاری از آنان تاکنون حق السهم خود را پرداخت کرده اند گفت: معتادان باید پس از طی مراحل درمان و مراقبت در مرکز ماده 16، حرفه و شغلی را نیز فراگیرند تا پس از بازگشت به آغوش خانواده در تامین معیشت خود تلاش کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز