خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد؛

آبشستگی بخشی از زمین‌های حاشیه رودخانه چمخاله

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۹۰۲

محدود کردن جداره برای جلوگیری از تخریب بیشتر اراضی

فرماندار لنگرود، با اشاره به آب شستگی جداره رودخانه چمخاله در اثر بارندگی‌های دو روز گذشته، گفت: باید در اسرع وقت محدود شود که در غیر این صورت، تخریب اراضی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایلنا از لنگرود، محمدرضا جلالی فرماندار لنگرود با اشاره به خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: بارندگی‌های شدید که استان گیلان و شهرستان لنگرود متاثر از آن بود، موجب آبگرفتگی و آب شستگی جداره رودخانه چمخاله شد.

وی با اشاره به آبشستگی صورت گرفته در رودخانه چمخاله و جوار سد بتنی رادارکومه بیان کرد: به واسطه آبشستگی جداره رودخانه بخشی از زمین‌های حاشیه رودخانه نیز دچار آب شستگی شده است.

فرماندار لنگرود با اشاره به تخلیه کامل حاشیه رودخانه، گفت: باید هرچه سریع‌تر نسبت به محصور و محدود کردن جداره اقدام کنیم تا تخریب اراضی افزایش پیدا نکند.

جلالی با بیان اینکه به زودی نسبت به احیاء اراضی حاشیه رودخانه اقدام خواهیم کرد، ادامه داد: حدود یک هزار الی ۱۵۰۰ مترمربع آب شستگی جداره داریم که باید در اسرع وقت محدود شود که در غیر این صورت، تخریب اراضی را افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در سال جاری، خاطرنشان کرد: از مردم منطقه انتظار سعه صدر داریم تا بتوانیم با همکاری هم نسبت به تامین آب کشاورزی اقدام کنیم.

فرماندار لنگرود به کشاورزان اطمینان داد که دولتمردان تا پایان فصل زراعی در کنارشان خواهند بود و تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تامین آب زراعی سال جاری در شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز