خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و توسعه برق گیلان؛

پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت آماده بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۹۲

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان به همراه جمعی از اصحاب رسانه‌ استان گیلان از پست غرب رشت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد افتخاری، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان گیلان گفت: این پروژه یکی از ۱۱ پروژه حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان در بخش پست و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری بود که عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان قبل از اوج بار سال جاری به اتمام رسید و آماده بهره برداری است.

افتخاری در خصوص اهداف احداث این پروژه گفت: هدف از احداث پست ۲۳۰.۶۳.۲۰ کیلوولت غرب رشت، تعدیل بار پست‌های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان گیلان است.

معاون طرح و توسعه با بیان اینکه این پروژه از نظر ظرفیت‌سازی بزرگترین پروژه شرکت برق منطقه‌ای گیلان است، افزود: برای اولین بار در استان گیلان در این پستاز ۲ ترانس هر کدام با ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر استفاده شده است. سیستم عایقی پست GIS و سیستم کنترلی آن از نوع DCS است.

افتخاری گفت: این پروژه زیربنایی و ملی از مهمترین پروژه‌های صنعت برق استان می‌باشد و از نظر فنی احداث این پست برای کلانشهر رشت بسیار حیاتی و ضروری بود و نقش بسزایی در پایداری برق این شهرستان و تامین برق مشترکان محترم این منطقه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز