خبرگزاری کار ایران

با حمایت‌ دادگستری استان تهران؛

یک واحد تولیدی پس از سوختن در آتش پس از ۶ سال به چرخه تولید بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۷۶۷

رئیس کل دادگستری استان تهران از احیای یک واحد تولیدی با حمایت‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۷ نفر کارگر به‌صورت مستقیم در شرکت مذکور مشغول به کار هستند.

به گزارش ایلنا، علی القاصی از احیای یک واحد تولیدی با حمایت‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: یک شرکت فعال در زمینه تولید ظروف چینی آشپزخانه که در سال ۱۳۷۷، شروع به فعالیت کرد، از سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۵ در پی سانحه آتش‌سوزی تعطیل و به دلیل عدم جبران خسارت و دیگر مشکلات اقتصادی تعطیل و منجر به بیکاری بیش از ۲۰۰ نفر نیروی کار شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۸ حکم به ورشکستگی این واحد تولیدی صادر شد و امر تصفیه به مدیر تصفیه واگذار شد.

وی اظهار کرد: در اجرای ماده ۶۴ آیین‌نامه اجرایی قانون اداره تصفیه، پرونده این واحد تولیدی به اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران ارجاع شد و دستورات و اقدام های لازم با رویکرد حمایت از تولید در دستور کار قرار گرفت.

القاصی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی برای “حمایت از امر تولید و اشتغال” اذعان کرد: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و سیاست‌های قوه قضاییه در جهت حمایت از تولید، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه و تشکیل ۱۸۴ پرونده بستان کاری و شروع تصدیق مطالبات، با تشکیل جلسات متعدد و مکاتبه با دستگاه‌های مربوطه و خدمات‌رسان در جهت حل موانع موجود در مسیر احیا این واحد تولیدی اقدام کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت با حمایت‌های حقوقی و قضایی و تدابیر صورت گرفته توسط اداره تضفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران پس از شش سال این واحد تولیدی احیاء و راه‌اندازی شد و در حال حاضر ۱۰۷ نفر کارگر به‌صورت مستقیم در شرکت مذکور مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز