خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ستاد دیه استان خبرداد؛

آزادی ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۱۴۱

مدیرعامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در این استان بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد، "علی عباس فلاحتی مطلق" مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان گفت: همزمان با  چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با پیگیری‌های ستاد دیه، اعضاء شورا‌های حل اختلاف مُستقر در زندان‌ها و اخذ رضایت از شُاکیان، ۱۰ نفر از زندانیان محکومین مالی و جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.

وی، بدهی این زندانیان را بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان و خاطرنشان کرد: ۲۴۰ میلیون  تومان از این مبلغ با همکاری مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه جمع آوری و مابقی این مبلغ نیز از طریق تسهیلات به شاکیان پرداخت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کهگیلویه و بویراحمد  با درخواست خود از خَیران و شاکیان زندانیان مالی، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را بشماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز