خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود همه در راستای منافع و تحول در استان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۵۷۶

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در دولت‌های گذشته، پروژه‌هایی مانند سد احداث شده که تمام منافع آن برای بقیه استان‌ها بود اما تمام کار‌ها و پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود همه در راستای منافع و تحول در استان است و این تفاوت میان دولت‌ها برای مردم بیان شود‌.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدعلی احمدزاده" در نشست با اعضای ستاد جهاد تبیین نهاد ریاست جمهوری با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی در این استان در دولت‌های گذشته، اظهار داشت: کلنگ پروژه مهم و حیاتی پتروشیمی گچساران در دهه ۸۰ به زمین‌ زده شد و در این مدت دولت‌های فراوانی سرکار آمدند اما این پروژه به بهره‌برداری نرسید.

وی با بیان اینکه در یک و نیم سال عمر دولت سیزدهم این پروژه درصد پیشرفت بالایی داشت و در سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد آماده بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: در پروژه سد چم‌شیر گچساران هم شاهد سناریویی مانند پتروشیمی این شهرستان هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه عمده پیشرفت سد چم شیر گچساران در دولت سیزدهم بوده است، یادآور شد: خط انتقال برق این پروژه اکنون توسط چینی‌ها در دست ساخت است.

احمدزاده با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج که قطعات و تجهیزات آن فروخته و به تاراج رفته بود هم به همت دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشت، ادامه داد: بیان اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم، سبب ایجاد‌ اُمید میان مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر دور دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، پروژه‌های کلنگ‌زنی مهمی مورد توجه است، اظهار داشت: پترو پالایشگاه گچساران، کلنگ‌ زنی گاز مختار با ۱۷ حلقه چاه، پتروشیمی اوره و آمونیاک شهرستان چرام و سد سقاوه مارگون از جمله پروژه‌های بزرگ استان است که در سفر دوم دولت به این استان کلنگ‌زنی می‌شود.

احمدزاده از فراهم شدن هفت هزار فرصت شغلی در مسیر ساخت و احداث این پروژه ها هم خبرداد و خاطرنشان کرد: ایجاد زنجیره تولید مرغ در دو شهرستان، در دست احداث بودن ۳۸ هزارتُن سردخانه، کلنگ‌زنی پنج کارخانه تولید خوراک آبزیان، ایجاد راه‌های روستایی و طرح‌های آبرسانی از جمله پروژه‌هایی است که در این دولت انجام شده و یا در دست انجام است و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: در دولت‌های گذشته، پروژه‌هایی مانند سد احداث شده که تمام منافع آن برای بقیه استان‌ها بود اما تمام کار‌ها و پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم انجام می‌شود همه در راستای منافع و تحول در استان است و این تفاوت میان دولت‌ها برای مردم بیان شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز