خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

جهاد تبیین بزرگترین سلاح خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۶۷

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: بزرگترین سلاح خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان، ورود به جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات بی‌شمار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، دفاعی، نظامی، علمی، پزشکی، اجتماعی و... است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جلسه قرارگاه فضای مجازی این سازمان گفت: امروز دشمن با آغاز و تداوم جنگ همه‌جانبه ترکیبی، در پی تسخیر و تغییر عقائد و باورهای ملت ما به‌ویژه جوانان و نسل چهارم انقلاب است.

وی افزود: نظام مقدس اسلامی ما امروز در یک جنگ نابرابر در فضای مجازی با دشمنان قرار گرفته است و به معنای واقعی کلمه ما نیاز به جهاد مداوم و مستمر در فضای مجازی داریم. این حجم بی‌سابقه دشمنی و توطئه دشمنان، نشان‌دهنده حقانیت و کارآمدی و اقتدار نظام اسلامی و عجز و درماندگی دشمنان ایران عزیز اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور گفت: مهم این است که ما نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را بشناسیم و متناسب با آن محتواهای غنی و اثربخش و اقناع‌کننده تولید کنیم. بزرگترین سلاح خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان، ورود به جهاد تبیین و بیان دستاوردها و خدمات بی‌شمار نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، دفاعی، نظامی، علمی، پزشکی، اجتماعی و... است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز