خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تاکید کرد:

معرفی دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۰۷۶

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، معرفی دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان را یکی از مهمترین ابعاد جهاد تبیین عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در جلسه نهضت روشنگری و بصیرت افزایی کارکنان حوزه بهداشت و درمان انتظامی در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر (عج) فراجا و با شرکت ویدئو کنفرانسی بیمارستان های انتظامی کشور با تبریک چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: خداوند را به خاطر حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن شاکریم.

وی با اشاره به شرکت میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال عنوان کرد: ملت ایران در این 44 سال دین خود را به اسلام، قرآن و انقلاب به بهترین شکل ادا کردند و مسئولان نظام نیز در مقابل باید با خدمت بیش از پیش دین خود را به این مردم ادا کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه از پزشکان، پرستاران و کلیه اعضای کادر درمان به عنوان نخبگان جامعه یاد کرد و افزود: کادر درمان زحمات بسیاری را در تحصیل علم و سپس خدمت به مردم متحمل می شوند که برای همه ما ارزشمند و قابل احترام است.

ادیانی، بهداشت و درمان را یکی از مولفه‌های مهم توسعه یافتگی در همه کشورهای جهان ذکر کرد و گفت: موفقیت ها و پیشرفت هایی که کشور پس از انقلاب اسلامی در رشد شاخص های بهداشتی و درمانی کسب کرده بسیار حائز اهمیت و درخور تحسین است.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه، معرفی دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان کشور را یکی از مهم ترین ابعاد جهاد تبیین عنوان و خاطرنشان کرد: انتظار می رود پیشرفت های این حوزه با ارائه مستندات و برای روشنگری افکار عمومی به نسل امروز معرفی شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا جهاد تبیین را به معنای تلاش مضاعف و توام با سخت‌کوشی در مقابله با توطئه های دشمن و در جهت جلب رضایتمندی خداوند توصیف و تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در هر عرصه و حوزه ای که فعالیت می کنیم به جهاد تبیین بپردازیم و امید دشمنان را که به دنبال القای ناکارآمدی نظام هستند به یاس بدل کنیم.

ادیانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از جمیع جهات و از جمله در حوزه بهداشت و درمان به مردم خدمت کرده است، افزود: به تبع این پیشرفت ها در حوزه بهداشت و درمان انتظامی نیز شاهد توسعه کمی و کیفی در زمینه خدمات و تجهیزات درمانی هستیم که جای شکرگزاری فراوان دارد.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب نیروهای مسلح کشور یکپارچه در کنار مردم قرار گرفتند و مواسات و همدلی نیروهای مسلح ما با مردم در بحران ها مثال زدنی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز