خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۵۴۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود همه توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها و دست‌اندازهای پیش‌آمده از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، انقلاب در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جمع پرشور و باشکوه مردم شهر بوشهر در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شد و ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا به‌ویژه شهدای انقلاب گفت: با وجود همه توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها و دست‌اندازهای پیش‌آمده از سوی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، انقلاب در همه عرصه‌ها خوش درخشیده است. 

 وی افزود: در عرصه سیاسی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بود که حکومتی از جنس مردم و با نظر مردم تشکیل شد.

ادیانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در روزگارانی به ثمر نشست که تبلیغ می‌شد دین از سیاست جداست و توان اداره نظام را ندارد و آنچنان تبلیغ شد که بسیاری از حوزویان هم باور کرده بودند که دین از سیاست جداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های فراوانی داشته است، انقلابی که توانست در بخش‌های مهمی ثمراتی شیرین را برای مردم ایران رقم بزند.

وی در ادامه گفت: به یاد داریم مردم در پیش از انقلاب حتی صندوق رای را نمی‌شناختند و رعیت شاه محسوب می‌شدند، اما با انقلاب اسلامی همه مسئولان و حتی بالاترین مقام کشور با نظر مردم انتخاب می‌شوند.

ادیانی ادامه داد: در حالی که در گذشته نیرو‌های مسلح در کنار مردم نبودند، اکنون نیرو‌های مسلح ما همه افتخار می‌کنند که در خدمت مردم باشند و نیروی خدوم انتظامی و ارتش، سپاه، بسیج و همه نیرو‌های مسلح ما مردمی هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نظام و این پرچم به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید و حضور امروز مردم نشان داد این نظام زنده است و مردم پای انقلاب و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز