خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور:

ایران در قله‌های پیشرفت قرار دارد / نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب از توطئه‌های دشمنان علیه ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۵۰۳

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز روحیه خوداتکایی و تحقق پیشرفت علمی «ما می‌توانیم» در کشور محقق شده است، گفت: ایران امروز در حوزه ارتباطات، انرژی هسته‌ای، تجهیزات نظامی و پزشکی در قله‌های پیشرفت قرار دارد و جزء کشورهای پیشرو در این حوزه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن منصوری در مراسم سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در اراک، افزود: نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی از توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران است. از سوی دیگر تجربه ثابت کرده که هر کجا به کشورهای خارجی دل بستیم، کشور با مشکل مواجه شده است.

وی ادامه داد: اتکا به ظرفیت‌های داخلی و مردم از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و امروز کشور به معنای واقعی توسط مردم اداره می‌شود. پایه‌های انقلاب با اتکا به ظرفیت مردم شکل داده شده و بزرگترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران اتکا به ظرفیت مردم است.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: وحدت، همدلی و یکپارچگی از جمله شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی است. همچنین تأکید بر مقاومت، اعتماد و اعتقاد به وعده الهی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

منصوری با اشاره به اینکه حضور مردم زمان‌شناس کشور در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله مؤلفه‌های اصلی آن است، تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، مردم ایران با وحدت و همدلی در صحنه‌های مختلف حضور دارند و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه رشد اقتصادی کشور با تلاش‌های گسترده دولت به 3.3 درصد افزایش یافت، بیان داشت: دولت سیزدهم هنگامی روی کارآمد که رشد اقتصادی کشور صفر بود اما هم اکنون بر اساس آمارهای موجود این نرخ با افزایش 3.3 درصدی همراه است.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری تأکید کرد: دولت از مشکلات اقتصادی ملت آگاه است و تنگناهای مردم را درک می‌کند. به فضل الهی در آینده نزدیک مشکلات یکی پس از دیگری حل می‌شود و روزهای بهتری پیش روی کشور قرار دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز