خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

دانشگاه محل تولد و تربیت نیروی انقلابی است/ با علم و تخصص می‌توان پلیس در تراز انقلاب تربیت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۸۹۳

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: دانشگاه محل تولد و تربیت دانشجو و نیروی انقلابی است؛ با علم و تخصص می توان پلیس در تراز انقلاب تربیت کرد و از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست و از مردم نیز پاسداری کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جمع دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) و همزمان با گرامی داشت مراسم بزرگ انقلاب و ولادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: دانشگاه محل تولد و تربیت دانشجو و نیروی انقلابی است، همانند شهید صیاد شیرازی، که از بعد توانایی های نظامی بخصوص در چارچوب نظام و معیارهای اسلامی، هم از حیث اطاعت پذیری ذوب در ولایت بود، لکن با علم و تخصص می توان پلیس در تراز انقلاب تربیت و از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست و از مردم نیز پاسداری کرد.

وی با اشاره به آغاز ولادت امام علی(ع) و دهه مبارک فجر، خاطر نشان کرد:این ماه؛ ماه رخداد های بزرگ و بازگشت پیروزمندانه حضرت امام(ره) و ماه پیروزی خون بر شمشیر است.

نماینده ولی فقیه در فراجا ادامه داد: روزهای بسیار پر خاطره بهمن ماه امسال که با ایام ولادت حضرات معصومین(علیهم السلام)، بعثت پیامبر اکرم(ص)، که در صدر آنان تولد مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین(ع)، همراه است، از این ایام  نباید به سادگی بگذریم و بایستی تمام تلاش مان را در جهت کسب برکات و فضائل، از این ماه عظیم الشان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به پیشینه  انقلاب اسلامی اشاره کنیم می توان این انقلاب را بزرگ ترین و درخشنده ترین پدیده  بعد از پیامبر اکرم(ص) دانست که با رهبری حضرت امام(ره) اداره و به سرانجام رسید و وظیفه  ما حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب است.

حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: این انقلاب با حضور مردم در میدان و رهبری حضرت امام(ره) در طی مبارزات طولانی در 22بهمن ماه سال 1357 به پیروزی رسید؛ امروزه شما نیروهای مسلح، حافظان این انقلاب هستید و از حقیقتی بزرگ حراست می کنید، این انقلاب را ساده به دست نیاوردیم که به سادگی از دستش بدهیم، در این راه خون های پاکی ریخته شده و شهدایی داده ایم که مجاهدانه و عالمانه به میدان رفتند و از این انقلاب حراست کردند.

وی افزود: با حضور آگاهانه مردم تا به امروز همه توطئه های دشمن  خنثی شده است و باید در جهت تبیین این انقلاب تلاش کرد  همچون "سلیمانی" ها ،" فخری زاده" ها و هزاران شهیدی که در این راه جان دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: شما دانشجویان قوه زبان تان بیشتر از قوه سلاح تان کاربرد دارد و باید آموزش های لازم را دیده باشید.

وی در پایان این مراسم با قدردانی از حضور دانشجویان معتکف، فرماندهان و مسئولین دانشگاه، اضافه کرد: حضرت امام(ره) با این مردم غیور انقلاب کردند، بایستی قدر این ملت را بدانید. دهه مبارک فجر، مشتی محکم بر دهان استکبار و یاوه گویانی است که در چند سال اخیر همه توان خود را  برای اجرای توطئه های گوناگون و عدم پیشرفت کشور به کار گرفتند اما با آگاهی مردم بصیر این دیار در تمام نقشه ها و دسیسه های خود ناکام ماندند و شکست خوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز