خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و شکوفایی و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۸۱۰

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و شکوفایی و در مسیر توسعه گام برمی‌دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی گلستان، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب خصوصا میلاد با سعادت امیرمومنان امام علی (ع)، اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا از برکات عظیم ماه رجب بهره لازم را برده و از این فرصت بزرگ برای نیل به کمال استفاده کنیم.

وی با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر، افزود: ایام الله دهه فجر تجلی شکوهمند حماسه ای ماندگار و مظهر تجلی نور در ظلمت است که نشان داد با توکل بر خدای متعال می توان هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه باید همواره شکرگزار نعمت بزرگ انقلاب اسلامی باشیم، گفت: با اندکی مطالعه و مقایسه ایران در زمان طاغوت با امروز، متوجه خدمات و برکات گسترده انقلاب خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت مردم برای امکانات اولیه زندگی با مشکلات فراوانی مواجه بوده و از آن محروم بودند اما امروز در دورافتاده ترین روستاها نیز خدمت رسانی مطلوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: امام (ره) مظهر شجاعت، بصیرت و دینداری بود که توانست با توکل به پروردگار و حمایت مردم، کشورمان را از چنگ طاغوت رها کند.

وی با اشاره به نا آرامی های چند ماه اخیر، گفت: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی، خار چشم استکبار جهانی بوده و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از هر فرصتی برای ضربه به انقلاب استفاده می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: امروز با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و حضور مردم بصیر در صحنه های مختلف، جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و شکوفایی قرار داشته و در مسیر توسعه گام بر می دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: کارکنان خدوم انتظامی به معنای واقعی مجاهدان فی سبیل الله هستند که بدون هیچ چشم داشتی با جان و دل برای خدمت به مردم و اعتلای انقلاب تلاش می کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز