خبرگزاری کار ایران

معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۵۰۰ نفر از نخبگان قرآنی فراجا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۶۹

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری با حضور ۵۰۰ نفر از نخبگان قرآنی خانواده کارکنان فراجا در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، ضمن اعلام این خبر گفت: انس با قرآن ضامن سعادت انسان در دنیا و آخرت است که در راستای ترویج فرهنگ ناب و انسان‌ساز قرآن و همچنین ایجاد فضای معنوی و قرآنی و شناسایی استعدادها و معرفی الگوهای برتر قرآنی بین خانواده‌های کارکنان فراجا و نهادینه شدن احکام و معارف حیات بخش قرآن در جان و دل مخاطبین، چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان فراجا از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا (ع) با حضور ۵۰۰ نفر از نخبگان قرآنی خانواده کارکنان فراجا برگزار می‌شود. 

وی افزود: این مسابقات در شش گروه همسران، فرزندان دختر (زیر و بالای ۱۶ سال)، فرزندان پسر (زیر و بالای ۱۶ سال) و کارکنان شاغل زن برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در ادامه گفت: مراسم افتتاحیه روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی و مراسم اختتامیه روز جمعه ۲۸ بهمن با حضور و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و از برگزیدگان این دوره تجلیل به عمل خواهد آمد. نفرات برتر این دوره از مسابقات به مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های محترم نیروهای مسلح که تیرماه سال آینده به میزبانی فرماندهی انتظامی ج.ا.ایران برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

سردار بهرامی تاکید کرد: ۲۵ نفر از داوران و اساتید بین‌المللی قرآن کریم کشور این دوره از مسابقات را داوری خواهند کرد. 

وی در پایان گفت: دستاورد انس مستمر با قرآن، رسیدن به حیات طیبه است و قرآن سعادت انسان در دنیا و آخرت را تضمین می‌کند که در جهت نیل به این هدف مهم، سالانه بیش از ۳۰ عنوان فعالیت و برنامه قرآنی در سطح مجموعه انتظامی کشور اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز