خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

مجموعه انتظامی در خدمت امنیت کشور و مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۶۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: مجموعه انتظامی در حوادث و فتنه‌های سال های اخیر ثابت کرد که در خدمت امنیت کشور و مردم است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بسیار خرسندم که در اولین روزهای سال۱۴۰۲ که بهار طبیعت تقارن پیدا کرده است با بهار معنویت و عبادت و بندگی در جمع شما مجاهدان فی سبیل الله و خدمتگزاران صادق و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردم.

وی افزود: بزرگترین نعمتی که خداوند متعال به ملت ایران ارزانی داشت نعمت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیار جای شکر دارد که به ما توفیق درک انقلاب اسلامی و خدمتگزاری به این نظام مقدس و مردم نجیب و سرافراز ایران به ما ارزانی داشته شده است. به واسطه این نعمت بی بدیل و عنایت خداوند سبحان سجده شکر به آستان او می‌ساییم و با او عهد می‌بندیم که تا پای جان از این نظام ولایی و آرمان‌های امام عزیز و شهدای والامقام حراست و پاسداری کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: تکلیف ما این است که به واسطه این عنایت   خداوند که ما را برگزید و در سازمان مقدس انتظامی به عنوان سرباز نظام و انقلاب و نایب امام عصر (عج) قرار داد، به صورت شبانه‌روزی خدمتگزار مردم باشیم و امنیت و آرامش پایدار را برای مردم عزیزمان به ارمغان بیاریم.

ادیانی افزود: فرصت بی‌نظیر ماه مبارک رمضان را قدر بدانیم و در جهت معنویت‌افزایی خودمان تلاش کنیم. آنچه که روایات به ما می‌گویند این است که کارهای زیاد خودمان را ناچیز بدانیم و در خدمتگزاری به مردم سر از پا نشناسیم.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور گفت: مردم عزیز و انقلابی ما شایسته بهترین و بالاترین خدمت هستند و ما باید در برابر مطالبات به‌حق مردم به معنای واقعی کلمه پاسخگو باشیم. شکر سربازی این نظام این است که همه کارکنان انتظامی با روحیه معنوی و جهادی، امنیت را در همه جنبه‌های عمومی و اخلاقی و اجتماعی در سراسر کشور برقرار کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پایان گفت: الحمدلله مجموعه انتظامی در حوادث و فتنه‌های سال های اخیر ثابت کرد که در خدمت امنیت کشور و مردم است و برای خدمتگزاری و ایجاد نظم و آرامش همه‌جانبه برای مردم سراسیمه است. ملامت دشمنان و فتنه‌گران و آشوبگران در اراده مصمم و قوی کارکنان انقلابی انتظامی تاثیری ندارد، چراکه مجموعه انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی است و با هر گونه بی‌نظمی و فتنه‌گری و آشوبگری و مخلان امنیت کشور قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز