خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

علت عقب‌ماندگی جوامع بشری دوری از قرآن است/ وصیت‌نامه امام می‌تواند الگویی برای سبک زندگی ما باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۸۷۰

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با بیان این که علت عقب‌ماندگی جوامع بشری دوری از قرآن است، گفت: وصیت‌نامه امام روح الله که برگرفته از قرآن و آیات و روایات است می‌تواند الگویی برای سبک زندگی اجتماعی و سیاسی ما باشد و سخن اول بنده به همه کارکنان و خانواده‌های محترم آنان در مجموعه فراجا عمل به این وصیت‌نامه عبادی و سیاسی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان‌ عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در مراسم چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده کارکنان انتظامی ج.ا.ایران گفت: کسانی که با قرآن مانوس هستند قدر و ارزش آن را بهتر از همه می‌دانند و شما عزیران قرآنی می‌دانید سبک زندگی قرآنی چه تاثیری در زندگی شخصی و اجتماعی دارد و اگر سخنی هم گفته می‌شود در حقیقت یادآوری‌شان و منزلت قرآن است.

وی افزود: انقلاب ما به قرآن وابسته است و ۲۲ بهمن سرآغاز عینیت یافتن تمام ارزش‌های انقلاب و بهار آن است. وصیت‌نامه امام روح الله که برگرفته از قرآن و آیات و روایات است می‌تواند الگویی برای سبک زندگی اجتماعی و سیاسی ما باشد و سخن اول بنده به همه کارکنان و خانواده‌های محترم آنان در مجموعه فراجا عمل به این وصیت‌نامه عبادی و سیاسی است. اگر انقلاب ما و ملت عزیز ما می‌خواهند الگویی برای جهانیان و منطقه تبدیل شوند، راهی جز تمسک به قرآن مجید ندارد. تمام هم و غم امام و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اداره کردن جامعه بر اساس سبک قرآنی و آموزه‌های دین است و اعتقاد راسخ دارند که علت عقب‌ماندگی جوامع بشری دوری از قرآن است و تا زمانی که کشورهای اسلامی، اداره حکومتشان بر اساس قرآن نباشد، نمی‌توانند مدعی خادم حرمین شریفین و مرکز قرآن باشند‌.

ادیانی افزود: جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ما مصداق بارز و عملی قرآن کریم است و باید کاری کنیم که قرآن سرلوحه امور زندگی فردی و اجتماعی‌مان شود.

علت عقب‌ماندگی جوامع بشری دوری از قرآن است/ وصیت‌نامه امام می‌تواند الگویی برای سبک زندگی ما باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: اگر بخواهیم سازمان انتظامی که امروز جامعه‌محور است و با مردم سر و کار دارد و به تعبیری بعنوان ویترین نظام، ایفای نقش می‌نماید، در تراز جامعه اسلامی و قرآنی نیز باشد، باید آن را بر اساس آموزه های قرآنی تربیت کنیم. 

ادیانی ادامه داد: قرآن باید محور تمام برنامه‌های فراجا و محور تعامل فرماندهان با کارکنان قرار گیرد. امروز راه برون رفت ما از مشکلات و آسیب‌ها انس با قرآن  است. بزرگترین خدمت انبیا و اولیای الهی به بشریت هدیه قرآن کریم و خدمت بی‌منت و صادقانه است و راز ماندگاری و عزت همه ما نیز خدمت بی منت و بر اساس آموزه‌های قرآنی است و در واقع امور قرآنی به مجموعه اقدامات انتظامی ارتقای منزلت می‌دهد.

وی در جمع شرکت کنندگان چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده کارکنان گفت: با انس و الفت به قرآن و تربیت فرزندان قرآنی، بسیاری از مشکلات فعلی که در زندان‌ها و مراجع قضایی شاهد آن هستیم کاسته می‌شود. 

ادیانی در پایان گفت: خداوند سبحان را شاکریم که ملتی قرآنی داریم که با آموزه های قرآنی آشنا هستند که مصداق آن حضور چشمگیر و حداکثری آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز