خبرگزاری کار ایران

در ششمین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان؛

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل به قهرمانی رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲۴

ششمین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان از تاریخ ۱۱ / ۰۹ / ۹۲ لغایت ۱۴ / ۰۹ / ۹۲ به میزبانی مرکزاصفهان در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان(باغ ابریشم) باحضور ۲۶ تیم برگزار شد.

ایلنا: ششمین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان از تاریخ ۱۱ / ۰۹ / ۹۲ لغایت ۱۴ / ۰۹ / ۹۲ به میزبانی مرکزاصفهان در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان(باغ ابریشم) باحضور ۲۶ تیم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، ششمین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام نوراستان اصفهان از تاریخ ۱۱ / ۰۹ / ۹۲لغایت ۱۴ / ۰۹ / ۹۲به میزبانی مرکز اصفهان در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان(باغ ابریشم) باحضور ۲۶ تیم برگزار شد.
تیم‌ها در ۶ گروه ۳ تیمی و ۲ گروه ۴ تیمی تقسیم شدند. تیم دانشگاه پیام نورآران و بیدگل باشکست تیم‌های نایین و گز و برخوار در مرحله مقدماتی به مرحله یک هشتم صعود کرد و در این مرحله با شکست تیم فریدونشهر به دور یک چهارم راه یافت و در مرحله یک چهارم نیز شکست تیم میزبان(اصفهان) به فینال راه یافت.

شایان ذکر است تیم دانشگاه پیام نور در مرحله فینال توانست با ۲ گل از سد تیم کاشان عبور نماید و برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان قهرمانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز