خبرگزاری کار ایران

قهرمانی تیم فوتسال بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۳۷

تیم فوتسال بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل توانست در مسابقات ورزشی اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

تیم فوتسال بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل توانست در مسابقات ورزشی اساتید دانشگاه های استان اصفهان مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، در این دوره از مسابقات که بیش از ۳۰۰ نفر از اساتید ورزشکار برادر دانشگاه‌های استان اصفهان حضور داشتند، ۳۳ تیم از دانشگاه‌های استان در رشته‌های والیبال، فوتسال و در مسابقات انفرادی شنا و تنیس روی میز به ترتیب ۲۰ و ۴۵ نفر شرکت کننده از ۲۳ بهمن ماه ۹۳ به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به رقابت پرداختند.

در رشته پر طرفدار فوتسال، تیم اساتید دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل بانتیجه ۷ به ۳ دانشگاه پیام نور هرند را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید، پیام نور هرند با شکست در برابر پیام نور آران و بیدگل به مقام دومی رضایت داد، دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد باپیروزی ۳ بر ۰ مقابل دانشگاه اصفهان به مقام سوم این بازیها رسید.

در مراسم اختتامیه این بازی‌ها که در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد، تیم‌های قهرمان و بازیکنان برتر هر رشته کاپ قهرمانی و لوح تقدیر خود را از مسئولین دانشگاه و سرپرستان فنی تیم‌ها دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز