خبرگزاری کار ایران

بسیج اساتید خواهران دانشگاه کاشان در جشنواره فرهنگی، ورزشی سوم شدند

کد خبر : ۲۵۲۰۷۵

مسئول بسیج اساتید دانشگاه کاشان از کسب مقام سوم تیم بسیج اساتید خواهران این دانشگاه در سومین جشنواره فرهنگی - ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و آزاد اسلامی استان اصفهان " یادواره استاد شهید ولی‌الله نیکبخت " خبر داد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه کاشان از کسب مقام سوم تیم بسیج اساتید خواهران این دانشگاه، در سومین جشنواره فرهنگی - ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و آزاد اسلامی استان اصفهان " یادواره استاد شهید ولی‌الله نیکبخت " خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، جواد صفایی قمی اظهار داشت: تیم اساتید خواهران این دانشگاه در دو رشته ورزشی دارت و داژبال شرکت کردند که در مسابقات داژبال توانستند از بین شش تیم پس از یک روز رقابت به مقام سوم این مسابقات نائل شوند.

وی افزود: خانم‌ها دکتر نفیسه شریفی، دکتر مریم جلایی، دکتر زینب سلطانی و دکتر صدیقه کیانی، اعضای تیم داژبال اساتید این دانشگاه را تشیکل دادند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه کاشان خاطرنشان کرد: اساتید برادر این دانشگاه نیز در این جشنواره در مسابقات فوتسال، والیبال و تنیس روی میز شرکت داشتند که در مسابقات والیبال مقام چهارم این جشنواره را دریافت کردند.

مسابقات خواهران این جشنواره فرهنگی ورزشی در دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) اصفهان و مسابقات ورزشی برادران نیز در مجموعه ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز