خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کادر درمان در یونان در اعتراض به عدم سرمایه‌گذاری دولتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۴۵۴

پرسنل عضو اتحادیه نمایندگی کارکنان بیمارستان‌های دولتی در یونان از چهارشنبه در منطقه مرکزی آتن اعتصاب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، کارکنان مراقبت‌های ویژه و خدمات درمانی در سراسر یونان قصد دارند چهارشنبه این هفته ۱۲ ژوئیه اعتصاب کنند تا خواستار افزایش سرمایه‌گذاری دولت در خدمات بهداشتی عمومی شوند. 

این کارکنان در بخش درمان شامل پزشکان، پرستاران و سایر نیروهای پرسنلی بیمارستان‌ها؛ علت عدم سرمایه‌گذاری دولت در بخش درمان را فشار بیشتر کاری به کادر درمان و همچنین تلاش برای فراهم کردن زمینه خصوصی‌سازی بخش عمده‌ای از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی عنوان کردند.

پرسنل عضو اتحادیه نمایندگی کارکنان بیمارستان‌های دولتی (POEDIN) در یونان از روز چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در منطقه مرکزی آتن اعتصاب خواهند کرد. 

همچنین اتحادیه پزشکان بقراط یونان اعتصاب ۲۴ساعته سراسری برگزار خواهد کرد. کارکنان مراقبت‌های بهداشتی تظاهراتی را در آتن از ساعت ۰۸:۳۰ در مقابل وزارت بهداشت و سپس به سمت وزارت دارایی برنامه ریزی می‌کنند. 

تظاهرات و تدابیر امنیتی مرتبط احتمالاً باعث اختلال در حمل و نقل محلی خواهد شد. اقدامات به احتمال زیاد به صورت مسالمت‌آمیز پیش خواهد رفت. تظاهرات ممکن است در شهرهای دیگر، به ویژه در نزدیکی ساختمان‌های دولتی و بیمارستان‌ها نیز رخ دهد. احتمال اختلال در خدمات بهداشتی و درمانی باوجود این اعتصابات طی چند روز آینده در یونان وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز