خبرگزاری کار ایران

انتظار کارگران شهرداری رودبار برای دریافت حقوق و اضافه کار: مسئولان رسیدگی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۹۲۲

شماری از کارگران شهرداری رودبار از عدم پرداخت دستمزد و اضافه کاری خود انتقاد کردند.

جمعی از کارگران شهرداری رودبار در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت دستمزد و اضافه کاری انتقاد کردند.

این کارگران می‌گویند: بیش از چهار ماه است که دستمزد ما در سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده و سه سال است به ما کارگران اضافه کاری پرداخت نکرده‌اند. مدتهاست که پرداخت دستمزدها نامنظم شده و ما هر بار باید ماه‌ها در انتظار دریافت حقوق خود بمانیم.

همسر یکی از کارگران خدماتی شهرداری رودبار گفت: همسرم شبانه روز جارو بدست در شرایط سخت کار مشغول نظافت و خدمت‌رسانی به همشهریان خود است به این امید که بتواند برای خانواده‌اش یک زندگی حداقلی فراهم کند؛ اکنون چهار تا پنج ماه حقوق معوقه ۱۴۰۰ را طلبکار است و علاوه بر آن، مزایای مزدی معوق هم دارد که بخشی از آن مربوط به سنوات و اضافه کاری و تعطیل کاری‌های می‌شود؛ این شرایط برای ما در این اوضاع اقتصادی غیرقابل تحمل است؛ امیدواریم مسئولان صدای ما را بشنوند و به داد ما برسند.

او گفت: همسرم کار می‌کند اما از دستمزد خبری نیست! درواقع هرچند ماه یکبارحقوق دریافت می‌کند که آنهم به صورت حداقل پایه حقوق است. در شرایط اقتصادی فعلی، با چهار فرزند دختر و پسر که همه هم دانش آموز هستند، چگونه می‌توانیم نیازهای ضروری خانواده‌های خود را تامین کنیم.

همسر این کارگر رفتگر شهرداری رودبار افزود: در شرایط فعلی که حداقل حقوق به همسرانمان می‌پردازند امکان تامین مایحتاج زندگی برایمان فراهم نیست و همسرم نگران تامین معاش است و شب‌ها خواب و قرار ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز