خبرگزاری کار ایران

کارگران احداث تلمبه‌خانه انتقال نفت گوره به جاسک خواستار دریافت حقوق معوقه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۳۷

کارگران پروژه احداث تلمبه‌خانه شماره پنج خط انتقال نفت گوره به جاسک در استان هرمزگان که در اعتراض به‌ عدم دریافت مطالبات معوقه خود در بلاتکلیفی به سر می‌برند، پیگیر مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پروژه احداث تلمبه‌خانه شماره پنج خط انتقال نفت گوره به جاسک واقع در منطقه قلعه قاضی بندرعباس که پیش از این بارها به نهادهای دولتی مراجعه کرده بودند، روز گذشته (۱۶ بهمن ماه) با حضور در مقابل ساختمان استانداری استان هرمزگان پیگیر مطالبات مزدی خود شدند.

یکی از کارگران گفت: کارفرمای شرکت مجری ساخت پروژه احداث تلمبه‌خانه شماره پنج خط انتقال نفت گوره جاسک که مسئولیت حدود ۷۰کارگر را برعهده دارد، علارغم اتمام پروژه، مطالبات عقب افتاده کارگران را نمی‌پردازد.

به گفته وی، در مراجعه به دفتر پیمانکار و طرح درخواست حقوق از وی، عملی شدن این امر منوط به پرداخت مطالبات معوقه کارفرمای اصلی شد اما ظاهرا نه کارفرمای اصلی و نه پیمانکار زیر بار پرداخت مطالبات کارگران نمی‌روند.

این کارگر با بیان اینکه حدود شش ماه حقوق عقب افتاده از پیمانکار طلبکاریم، افزود: طی مدتی که در این پروژه عمرانی فعالیت داشتیم، حقوق به موقع نگرفته‌ایم.

طبق اظهارات یکی دیگر از کارگران، درحالیکه قرار بود همه مطالبات مزدی کارگران پروژه احداث تلمبه‌خانه شماره پنج خط انتقال نفت گوره جاسک در روزهای گذشته پرداخت شود و به‌رغم وعده‌های مسئولان، این پرداختی هنوز انجام نشده است.

او با بیان اینکه شانه خالی کردن پیمانکاران از زیر بار مسئولیت را از دلایل تضییع حق کارگران دانست و گفت: از مسئولان انتظار داریم بعد از ماه‌ها به مطالبات کارگران پروژه احداث تلمبه‌خانه شماره پنج خط انتقال نفت گوره جاسک پاسخ دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز