خبرگزاری کار ایران

مصدمیت سه کارگر شهرداری در تصادف دو راهی تیاب میناب/مصدومان به بیمارستان منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۶۱۹

برخورد یک دستگاه کامیون به مصدومیت جدی سه کارگر شهرداری در میناب انجامید.

به گزارش ایلنا، سه کارگر شهرداری حوالی ساعت ۵ و ۳۰ صبح دیروز (سه‌شنبه ۷ اسفند ماه) هنگام نظافت در محدوده دوراهی تیاب (محله احمدآباد) شهر میناب در استان هرمزگان دچار حادثه تصادف شدند.

از قرار معلوم، مصدومان این حادثه بلافاصله از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب منتقل می‌شوند.

‌دکتر محمد مورخ (رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل"ع" میناب) در تشریح وضعیت این سه کارگر مصدوم گفت: پس از انتقال مصدومان به اورژانس بیمارستان معاینات اولیه اورژانسی تصویربرداری، سی تی اسکن و سونوگرافی توسط طب اورژانس و مشاوره‌های جراحی اورتوپدی، داخلی، مغز و اعصاب، کلیه و مجاری ادراری انجام شد.

به گفته وی؛ در بررسی‌های به عمل آمده یک نفر از ناحیه گردن و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی مهره‌ها شده بود، همچنین مصدوم دیگر از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود که در کمترین زمان ممکن توسط پطشک متخصص اورتوپدی به اتاق عمل منتقل و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) میناب ادامه داد: سومین مصدوم بدلیل پارگی عروق اصلی جفت پا و احتمال قطع عضو (آمبوتاسیون) ساق پا وجود داشت که جهت ادامه درمان به مراکز درمانی مجهزتر استان اعزام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز