خبرگزاری کار ایران

به دنبال تغییر مدیریت اتفاق افتاد؛

بازگشت‌ به‌کار کارگران تبدیل وضعیت یافته پالایشگاه ستاره خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۳۶

به دنبال تغییر مدیریت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، سرگردانی ۹۷ کارگر تبدیل وضعیت یافته این واحد پالاشگاهی بعد از گذشت نزدیک به ۵۰ روز خاتمه یافت و تمامی این کارگران از صبح امروز به کار سابق خود بازگشتند.

منابع خبری ایلنا در پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس گفتند همزمان با آغاز به کار مدیریت جدید این واحد پالایشگاهی تمامی کارگران قرارداد موقتی که قرار بود با تصمیم مدیریت قبلی به شرکت‌های پیمانکاری اعزام بشوند، به کار سابق خود بازگشتند.

براساس این اظهارات از صبح امروز (شنبه ۲۹ مهر ماه) با دستور مدیریت جدید همه  ۹۷ کارگری که از نیمه شهریور ماه گذشته در اعتراض به تبدیل وضعیت استخدامی خود در حال برپایی اجتماعات صنفی کارگری بودند به کار سابق خود بازگشته‌اند.

کارگران مذکور از جمله نیروهای انسانی بودند که از طریق قبولی در آزمون استخدامی توانسته بودند وضعیت استخدامی خود را به‌صورت قرارداد موقت مستقیم در پالایشگاه ستاره خیلج فارس مشغول‌کار‌شوند، اما در پی جابجایی که ابتدای تابستان امسال در مدیریت پالایشگاه ستاره خیلج فارس افتاد، باردیگر موضوع پیمانکاری شدن شرایط استخدامی آنها مطرح شد.

البته در این رابطه مدیریت وقت پالایشگاه مدعی بود که کارگران مذکور برای گذراندن یک دوره مهارتی نزد یک شرکت پیمانکاری به نام «اویکو» اعزام خواهند شد و پس از گذشت سه سال دوباره به این پالایشگاه بازخوهند گشت.

به دلیل حل نشدن این اختلاف در نهایت موضوع رسیدگی به این پرونده در مراجع تشخیص و حل اختلاف نیز مطرح شده بود که در نهایت این مراجع نیز در مرحله نخست رای خود را به نفع کارگران صادر کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز