خبرگزاری کار ایران

نقیب خلق: جوانان موی تای ایران در میدان جهانی غیرت به خرج دادند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۷۶۷

مربی بدنساز تیم ملی بانوان جوان اعزامی به رقابتهای جهانی مالزی گفت: همه ما به عینه دیدیم که تک تک نفرات چگونه غیرت و تلاش به خرج داده و خود را به آب  و آتش زدند تا از اعتبار موی تای ایران در این رویداد مهم دفاع کنند.

به گزارش ایلنا، معصومه نقیب خلق سپس افزود: به هر حال باید پذیرفت که با بضاعت موجود، کسب این مدالها به همراه انتخاب تیم دختران به عنوان بهترین تیم رقابتها، یک دستاورد ارزنده است و می طلبد که مسئولان به تیم کشورمان به خاطر خلق چنین افتخارآفرینی هایی تبریک بگویند‌. با توجه به عدم برگزاری اردوهای داخلی به علت شیوع دوباره کرونا و سایر محدودیتها، فرصت کافی برای رساندن بازیکنان به مرز کامل آمادگی وجود نداشت؛ با این حال کادر فنی و مربیان همه تلاش خود را به خرج دادند تا بچه ها، آماده و مهیای شرکت در این مسابقات شوند که خوشبختانه زحمات به بار نشست و شاهد چنین نتایج ارزشمندی بودیم. 

نقیب خلق ادامه داد: از ۱۷ مدال کسب شده،  ۱۲ مدال سهم دختران اعزامی بود و این نشان می دهد که موی تای ایران در این بخش از پتانسیل زیادی برخوردار است و بانوان قهرمان و مستعد، این توانایی را دارند که هم پای آقایان در مسابقات مهم خوش بدرخشند. جا دارد از نگاه ویژه آقای جواد نصیری و توجه ویژه ایشان به بخش بانوان و همچنین حمایتهای بی دریغ آقای ایمان غیاثوند مدیر دلسوز تیم های ملی تشکر کنم که هنواره برای اعتلای این رشته از جان و دل مایه گذاشته اند. 

مربی بدنساز تیم بانوان اعزامی به مسابقات جهانی مالزی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود که فدراسیون موی تای ایران از حمایتهای متولیان ورزش کشور برخوردار شده و ملی پوشان شایسته این رشته بتوانند بدون دغدغه و با بهترین امکانات، خود را برای رویدادهای آتی آماده کنند که مطمئنا در این صورت شاهد تداوم نوار پیروزی ها و حتی تاریخ سازی توسط آنها خواهیم بود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز