خبرگزاری کار ایران

زینالی: نتیجه سرمایه گذاری روی رده‌های پایه موی تای در مالزی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۲۱

عضو هیات رئیسه و مشاور عالی هیات موی تای استان تهران گفت: مسابقات جهانی مالزی، فرصت مناسبی برای ارزیابی توانمندی جوانان موی تای کار کشورمان بود و خوشبختانه ورزشکاران کاروان اعزامی، با کسب نتایج درخشان و امیدوارکننده، از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند‌.

به گزارش ایلنا، دکتر سلیمان زینالی با بیان مطلب فوق افزود: در ارزیابی کلی عملکرد تیم اعزامی تا اینجای کار و به طور مشخص با در نظر داشتن تمام محدودیتها و کم لطفی های داخلی،  موی تای ایران  نمره قبولی دریافت کرده و از حالا می توان در صورت رفع موانع موجود و برخورداری از حمایت تمام قد متولیان ورزش کشور از این رشته، به روی موفقیت و مدال آوری موی تای در رویدادهای مهم پیش رو، حساب ویژه ای باز کرد.

زینالی ادامه داد: ۷ موقعیت مدال طلا و کسب ۳ نقره و ۱۰ برنز تا پایان روز هفتم مسابقات آن هم مقابل کشورهایی که سرمایه گذاری کلانی روی این ورزش کرده اند، به خودی خود یک نتیجه ارزنده و قابل تقدیر  است؛ به همین مناسبت جا دارد به جواد نصیری نماینده IFMA در ایران و نایب رییس فدراسیون آسیایی و همچنین اعضاء کادر فنی، داوران و ورزشکاران اعزامی خسته نباشید گفته و برای آنها در ادامه راه آرزوی پیروزی و موفقیت در راه سربلندی نام ایران دارم.

وی تصریح کرد: مدیریت این ورزش همواره نگاه ویژه ای به بحث استعداد یابی و توسعه موی تای در سطوح پایه داشته و امروز در رویداد مهمی چون جهانی مالزی شاهد هستیم که  سرمایه گزاری در این بخش نتیجه بخش بوده است.

زینالی در پایان یادآور شد: در هیات موی تای استان تهران نیز توجه ویژه ای به رده های پایه می شود و دکتر رجایی ریاست هیات تاکید زیادی به تقویت بنیه فنی این بخش دارد که خوشبختانه باعث شده تا قهرمانان جوان و نوجوان این استان در تمام میادین حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز