خبرگزاری کار ایران

محمد امیران: حالا نوبت درخشش موی تای در مسابقات جهانی مالزی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۱۶۴

مسئول کمیته بازرسی هیات موی تای استان تهران گفت: پس از کسب نتایج درخشان تیم بزرگسالان در  ابوظبی، این بار نوبت جوانان شایسته موی تای ایران است که در آوردگاه بزرگ و معتبری چون جهانی مالزی، حضوری موفق را تجربه کنند.

به گزارش ایلنا، محمد امیران با بیان مطلب فوق افزود: حدود ۲ ماه پیش، مسابقات جهانی موی تای در رده بزرگسالان به میزبانی شهر ابوظبی امارات برگزار شد که با کسب ۱۸ مدال رنگارنگ توسط ملی پوشان کشورمان همراه بود و حالا نوبت تیم جوانان است که با قدرت نمایی در رینگ جهانی مالزی ، به شایستگی از اعتبار موی تای ایران دفاع کند.

امیران ادامه داد: نتایج موفق ابوظبی استارت خوبی برای موی تای ایران بود و امیدوارم در رقابت های جهانی مالزی هم شاهد موفقیت نمایندگان کشورمان باشیم. 

وی یادآور شد: متاسفانه موی تای ایران با وجود کسب کرسی های مهم بین المللی و افتخارآفرینی در عرصه های جهانی و آسیایی، همچنان در کشور مورد بی مهری قرار گرفته و نتواتسته جایگاه واقعی خود را پیدا کند. این درحالی است که موی تای ایران با تلاشهای جواد نصیری، امروز در ردیف کشورهای بانفوذ و قدرتمند این ورزش در جهان قرار  دارد و حیف است که در داخل با تصمیمات نسنجیده و غلط، این زحمات به هدر رود. 

امیران خاطرنشان کرد: بدون شک دود این بی توجهی ها، تنها به چشم هزاران جوان علاقمند و همچنین قهرمانان مظلوم موی تای می رود. ملی پوشان موی تای بارها در میادین معتبر برای ورزش کشدر آبروداری کرده اتد و برای اهتزاز پرچم کشورمات از جان و دل مایه گذاشته اند. حالا حقشان نیست،که به همین راحتی، تلاهایشان نادیده گرفته شود. 

مسئول کمیته بازرسی هیات موی تای استان تهران یادآور شد: امیدوارم شرایطی فراهم شود که موی تای به عنوان گل سرسبد ورزشهای رینگی و مبارزه ای در کشور به معنای واقعی استقلال خود را بدست آورده و با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، این فدراسیون غیرانتفاعی، فارغ از هرگونه اختلاف وکارشکنی در مسیر تلاش و افتخارآفرینی به جلو حرکت کند.

وی در بخش پایانی صحبت های خود با اشاره به توسعه روز افزون موی تای در پایتخت عنوان کرد: استان تهران یکی از قطب های قدرتمند موی تای در کشور محسوب می شود و قهرمانان آن همواره در میادین مهم، حرفهای زیادی برای گفتن داشته اند که البته این جایگاه و موقعیت، مدیون تلاشهای ستودنی دکتر داود رجایی رییس هیات موی تای این استان است. ایشان با درایت و مدیریت برنامه محور خود موجب شده تا موی تای تهران در تمامی عرصه ها از جمله قهرمانی، همگانی، مربیگری و داوری حضوری پررنگ و تاثیر گذار داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز