خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس فدراسیون موی تای ایران به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۷۸۰

رئیس فدراسیون موی تای ایران و نایب رئیس فدراسیون آسیایی این رشته (FAMA)، به مناسبت «روز خبرنگار» پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون موی تای، متن پیام جواد نصیری به شرح زیر است: 

خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به “نون والقلم مایسطرون” در طبق اخلاص گذاشته‌اند. 

هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی (روز خبرنگار) و همچنین مصادف با شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) بهانه ای شد تا از زحمات بی دریغ اصحاب رسانه قدردانی کنیم. امید است همواره با توسل جستن از ائمه اطهار و استفاده از رهنمودهای آنان در  امور محوله موفق عمل کرده تا در پیشگاه خدا و خلقش سربلند باشیم. 

به سهم خود این روز را به خبرنگاران عزیز کشورمان به ویژه در حوزه ورزش که همچون سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی، اهتمام می‌ورزند، تبریک عرض می‌کنم.

ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، نام و یاد شهدای رسانه را گرامی داشته  و برای تمامی عزیزان از درگاه خداوند متعال، سلامتی و سربلندی مسئلت می‌نمایم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز