خبرگزاری کار ایران

امیری: انگار ما ورزشکار استان لرستان نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۳۸

ملی پوش پارادوومیدانی درباره وضعیتش توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، حامد امیری ملی پوش پارادوومیدانی درباره وضعیتش اظهار کرد: ۵ ماه به پارالمپیک بزرگترین رویداد ورزشی مانده است. ما فردا برای مسابقات کسب سهمیه به ژاپن اعزام می‌شویم. در استان لرستان به جای حمایت و تشویق ورزشکار طوری برخورد می‌کنند که در شأن و شخصیت ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی نیست.

او افزود: حتی برای جوایز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو که ۷، ۸ ماه از آن می‌گذرد به هیئت ورزشی استان مراجعه کردیم و گفتند که به ما ربطی ندارد. انگار ما ورزشکار استان لرستان نیستیم، اما سایر هیئت‌های ورزشی استان‌ها از ورزشکاران خود تجلیل کردند و حتی امتیازات دیگر هم به آنها دادند. با وجود اینکه ۳ نفر از استان لرستان برای مسابقات دوومیدانی سهمیه پارالمپیک  انتخاب شدند، اما شرایط خوب نیست.

امیری بیان کرد: تنها شاهرخی نماینده ولی فقیه استان لرستان پیگیر وضعیت ما ورزشکاران لرستانی است و چند بار تماس گرفته که مسابقات چه زمانی برگزار می‌شود. ما مسئول ورزشی در استان خود نداریم که پیگیر این قضایا شود و ورزش استان را در آستانه بزرگترین رویداد ورزشی رهبری کند و نگذارد که ورزشکار علاوه بر ورزش کردن دغدغه‌های دیگر نداشته باشد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز