خبرگزاری کار ایران

امیری: قهرمانی در فرانسه آسان نبود/ سکوی ما با میخ به چمن زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۴۶۹

قهرمان پارالمپیکی ایران با وجود مشکل سکوی برگزاری مسابقات، توانست صاحب مدال طلا شود.

به گزارش ایلنا،‌ حامد امیری روزگاری در رشته قوی ترین مردان فعالیت می‌کرد، در سال 1391 زمانی که قصد داشت خود را برای اعزام به مسابقات جهانی فنلاند آماده کند، دچار سانحه شد و نتوانست روی پای خود بایستد. او با اراده مثال زدنی وارد رشته‌های پارالمپیکی شد و در این مسیر به ورزش خود ادامه داد.

امیری در کارنامه خود  نشان نقره پارالمپیک ۲۰۱۶ ریودوژآنیرو در پرتاب وزنه، نشان طلا بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۲۰ و شکستن رکورد پارالمپیک در پرتاپ نیزه در کلاس f54 را ثبت کرده است. او این روزها در مسابقات پاریس حضور یافته و توانست موفقیت جدیدی کسب کند.

در همین رابطه حامد امیری در گفتگو با ایلنا، در مسابقات پرتاب نیزه گرندپری پاریس مسابقه دادم. سطح مسابقات خیلی بالا است؛ اما از لحاظ تجهیزات سکویی که پرتاب می‌کنم و میزم روی آن سکو می‌رود. آن را با میخ به چمن زده بودند و نمی‌توانستم آن صد در صد کارایی را از اهرم خودم بکشم؛ اما خدارا شکر توانستم نفر اول شوم و مدال طلا گرفتم. 

وی افزود: همانطور که می‌دانید در پرتاب دیسک و پرتاب وزنه هم شرکت کردم واقعاً سطح مسابقات خیلی عالی است.خدا راشکر پرتاب دیسک شرکت کردم  و توانستم رکورد عالی ثبت کنم اما به دلیل برگزاری مسابقه دیروز خسته بودم اما روی سکو نشستم خستگی از یادم رفت،  با انگیزه که نماینده کشور ایران هستم و چون تمرینات خوبی داشتم توانستم رکورد خوبی بزنم. 

قهرمان پارالمپیکی ایران گفت: بعد از پایان مسابقات، انشاالله ریکاوری دو یا سه هفته‌ای برای مسابقات بعدی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز