خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

استقلال 2 - گسترش فولاد 0 ؛ فرشید در نقش رابرت لواندوفسکی برای شفر

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۶۳

استقلال در شبی که از حضور تماشاگرانش محروم بود موفق شد به لطف درخشش فرشید اسماعیلی 2 بر صفر گسترش فولاد را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز از ساعت 17و 30 در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید.

 

 داوران: علی صفایی - رضا سخندان - علی دودانگه - محمد حسین ترابیان - ناظر: حسین عسکری   

 

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

 

شرح گل:

استقلال 1 - 0 گسترش فولاد  (فرشید اسماعیلی در دقیقه 63): پاس نورافکن برای فرشید اسماعیلی و ضربه این بازیکن از زاویه بسته، با اشتباه دخسوس به گل اول آبی پوشان تبدیل شد.

استقلال 2 - 0 گسترش فولاد (فرشید اسماعیلی در دقیقه 86): فرشید اسماعیلی باز هم موفق به گلزنی شد. این بار روی پاس دیدنی و رو به جلوی علی قربانی این بازیکن با یک ضربه بغل پا گل دومش را وارد دروازه گسترش فولاد کرد.

 

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، داریوش شجاعیان (46 - علی قربانی)، امید نورافکن (84- فرشید باقری)، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری (82 - حسن بیت سعید)

 

 

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی(80- علیرضا ارجمندیان)، ادسون هنریکه، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، احمدرضا زنده‌روح، سامان نریمان‌جهان، اسماعیل فرهادی، امید جهانبخش (71 - نیما مختاری)، رضا خالقی فر (66 - احسان افراز) و پیمان بابایی

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 3: ارسال خطرناک داریوش شجاعیان از سمت چپ درون محوطه جریمه گسترش به پیمان بابایی رسید و تعلل او موجب شد تا توپ به جابر انصاری برسد اما این توپ راه به جایی نبرد.

دقیقه 10: شوت سرکش پیمان بابایی به چارچوب حسینی راه پیدا نکرد.

دقیقه 19: روی پاس عرضی خالقی فر به بابایی و اشتباه امید نورافکن موقعبت تک تک برای بازیکن گسترش فولاد ایجاد شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به اوت رفت.

دقیقه 24: حملات ادامه دار استقلال این بار با پاس خسرو حیدری به سرور جپارف رسید اما ضربه این بازیکن دقت کافی را نداشت تا استقلال را به اولین گل این بازی برساند.

دقیقه 30: سانتر جپارف به فرشید اسماعیلی رسید اما کنترل توپ او با پرس مدافعان حریف مواجه شد تا ضربه نهایی‌اش دقیق نباشد و به اوت برود.

دقیقه 42: ارسال کرنر سرور جپارف را روزبه چشمی با ضربه سر قطع کرد اما توپ او با بدشانسی به تیرک افقی خورد تا جدی ترین موقعیت استقلال تا به اینجا گل نشود.

دقیقه 46: ارسال زکی پور از سمت چپ با ضربه سر بی دقت فرشید اسماعیلی از کنار دروازه گسترش به بیرون رفت.

دقیقه 47 : سانتر زکی پور با ضربه سر قربانی در محوطه 6 قدم به جابر انصاری رسید اما ضربه او با عکس العمل دخسوس دفع شد.

دقیقه 52:پاس دیدنی جباروف برای جابر انصاری که ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل زده شد و خطری دروازه گسترش را تهدید نکرد.

دقیقه 65: شوت فرشید اسماعیلی پس از برخورد به مدافعان گسترش می رفت که وارد دروازه شود،که دخسوس با یک واکنش خوب توپ را برگشت داد.

دقیقه 72:ضربه ایستگاهی برای استقلال را امید ابراهیمی به سمت دروازه گسترش زد که شوت نه چندان دقیق این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 80:دفع ناقص مجیدحسینی، فرصت خوبی را به نریمان جهان داد ولی شوت او از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز