خبرگزاری کار ایران

ایمنی زیر خاک پاریس: موضوعی بسیار پیچیده برای المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۰۴۷

با نزدیک شدن به المپیک پاریس نگرانی هایی درباره ایمنی منابع زیرزمینی پاریس مطرح شده است.

به گزارش ایلنا، زیرزمین پاریس، از دخمه‌های معروف گرفته تا فاضلاب‌ها و تونل‌های مترو، با نزدیک شدن به بازی‌های المپیک (26 ژوئیه تا 11 اوت) همراه با الزامات ایمنی از سایه بیرون می‌آید.

در آغاز آوریل 2024، ژرالد دارونین، وزیر کشور فرانسه هشدار داد که برای ایمن سازی مراسم افتتاحیه در رود سن، مقامات باید با "مسائل بسیار پیچیده مانند دخمه ها و شبکه های تونل" یا "شبکه های برق و تلفن" برخورد کنند.

اداره پلیس پاریس (PP) به خبرگزاری فرانسه گفت: «زیر خاک فرصتی برای کسانی است که می خواهند مرتکب شرارت شوند». PP می افزاید: «مردم پاریس بیشتر از سایر شهرهای بزرگی که میزبان بازی های المپیک بوده اند، در معرض خطر نیستند، آنها مشمول یک طرح امنیتی خواهند بود».

با توجه به ماهیت اختیاری دسترسی به این مناطق زیرزمینی، که از نظر تئوری ممنوع است، نه گروه مداخله و حفاظت اداره پلیس و نه بازرسی ژنرال دس کریر (IGC)، مدیریت شهری که مسئول این مناطق زیرزمینی بود، به درخواست های خبرگزاری فرانسه پاسخ داد.

گزارش IGC 2022 به حدود 30 حادثه سطحی قابل مشاهده (ترک، فرونشست، فروریختن) در پاریس و به همان میزان در حومه داخلی اشاره می کند.

شورای شهر پاریس "چهار تا هشت عملیات تجمیع" را در سال انجام می دهد که بر اساس آن "وضعیت عمومی شبکه معدن در شهر پاریس نسبتاً رضایت بخش است".

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز