خبرگزاری کار ایران

کیومرث هاشمی: قهرمانان می‌توانند الگوی مناسبی برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری و جوانی جمعیت باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۱۳

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در کشور چهره‌های ورزشی خوبی داریم که می‌توانند الگوی مناسبی برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری و جوانی جمعیت باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، کیومرث هاشمی در جلسه تجلیل از فعالان عرصه جمعیت وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: از تصویب قانون جوانی جمعیت تقریبا ۲۸ ماه می‌گذرد و متاسفانه شرایطی که الان با آن مواجه هستیم به خاطر خطاهایی است که در دو دهه گذشته در راستای جمعیت کشور انجام شده است.

وی گفت: علاوه بر تلاش‌هایی که دولت انجام می‌دهد بایستی درخصوص فرهنگ‌سازی موضوع جوانی جمعیت در جامعه نیز کار کنیم. ما در کشور چهره‌های ورزشی خوبی داریم که می‌توانند الگوی مناسبی برای فرهنگ‌سازی فرزندآوری و جوانی جمعیت باشند. در دیدار اخیر رهبر انقلاب با ورزشکاران ایشان نیز تاکید زیادی بر ارزش‌های فرهنگی قهرمانان ما داشتند که در رویدادهای بین‌المللی از خود نشان می‌دهند.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: باید این موضوع در ورزش نهادینه شود که چهره‌ها و قهرمانان ما در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که دارند در راستای جوانی جمعیت فعالیت کنند. قهرمانان و چهره‌های ورزشی ما در همه شرایط در راستای مسئولیت‌های اجتماعی پیش‌قدم بوده‌اند.

در این مراسم از ساره جوانمردی، الهه احمدی، رضا عنایتی و جواد فروغی ورزشکاران الگو در حوزه فرزندآوری و جمعیت تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز