خبرگزاری کار ایران

نساجی می‌خواهد زنده بماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۰۲۲

نساجی با عبور از سد استقلال خوزستان این تیم را در لیگ بیست‌وسوم رفت‌وبرگشتی کرد تا در صورت تساوی امتیازات در پایان فصل، بالاتر از آن‌ها قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، نفس‌گیرترین دوئل هفته بیست‌وهفتم در ورزشگاه غدیر برگزار شد و نساجی با نتیجه‌ای دور از انتظار، میزبان خود استقلال خوزستان را با حساب چهار بر یک در هم کوبید تا گامی بلند به سمت بقا بردارد.

تیم تحت هدایت ساکت الهامی پس از کسب هفت امتیاز در سه بازی، رودرروی پرسپولیس قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا اوضاعش مجددا نگران‌کننده شود. با این حال آن‌ها خیلی سریع به باخت خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی واکنش دادند و یکی از رقبای مستقیم خود را درهم کوبیدند تا نشان دهند عزم‌شان را برای ماندن در لیگ جزم کرده‌اند. نساج‌ها با این پیروزی ۲۵ امتیازی شدند و هم‌امتیاز با پیکان در جایگاه سیزدهم ایستادند.

استقلال خوزستان اما به یک ناامیدی بزرگ دچار شد. شاگردان سیروس پورموسوی پس از متوقف کردن تیم پرستاره سپاهان در اصفهان به استقبال نماینده استان مازندران رفتند اما اشتباهات فردی رخ داده توسط دروازه‌بان و مدافعان این تیم، خیلی زود آن‌ها را تسلیم کرد و باعث شد سه امتیاز حیاتی را از کف بدهند. آبی‌ها حالا با همان ۲۲ امتیاز، بالاتر از فولاد و صنعت‌ نفت در رتبه چهاردهم قرار گرفتند.

نساجی با غلبه بر حریف اهوازی‌اش این تیم را در لیگ بیست‌وسوم دبل کرد. آن‌ها در نیم‌فصل اول با یک گل از سد استقلال گذشتند و اکنون پیروزی چهار بر یک را به ثبت رساندند. با این اتفاق اگر در پایان فصل امتیازات ۲تیم مساوی شود، این تیم ساکت الهامی است که به خاطر عملکرد بهتر در بازی‌های رودررو، رتبه بهتری را تصاحب خواهد کرد. به عبارتی دیگر پیروزی امشب برای امید شهر خسته، فارغ از سه امتیاز مرسوم، یک امتیاز نامرئی هم داشت که می‌تواند در پایان فصل به آن‌ها کمک ویژه‌ای کند.

پرسپولیس (میهمان)، مس (میهمان) و هوادار سه حریف بعدی استقلال خوزستان هستند و نساجی باید با استقلال (میزبان)، هوادار (میهمان) و فولاد (میزبان) پیکار داشته باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز