خبرگزاری کار ایران

بدشانسی جدید استقلال و شفر در چند هفته آخر نیم فصل اول

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۶۴

هر 3 حریف بعدی شاگردان شفر، این روزها در بهترین شرایط روحی و روانی خود قرار دارند و کار آنها در هفته‌های پایانی نیم‎فصل کاملا دشوار به نظر می‎رسد.

به گزارش ایلنا، تا چند روز پیش، آخرین بازی‎های استقلال در نیم‎فصل اول لیگ هفدهم زیاد دشوار به نظر نمی‎رسید. سیاه‌‎جامگان، گسترش، پیکان و سپاهان 4 حریف آخر استقلال در نیم‌فصل بودند که به جز پیکان بالانشین، سایر تیم‌ها در جدول رده‌بندی از استقلال رده سیزدهمی پایین‌تر بودند.

با توجه به روند رو به رشد استقلال، هواداران امیدوار بودند تیم‌شان از این 4 بازی حداکثر امتیازات را کسب کند و از رده‌های پایین جدول فاصله بگیرد اما در عرض یک هفته همه چیز عوض شده و حالا به نظر می‌رسد کار استقلال اصلا آسان نیست. آبی‌ها از نخستین بازی نسبتا آسان خود فقط یک امتیاز گرفتند تا تغییری در جایگاه‌شان در جدول ایجاد نشود.

حالا 3 بازی دیگر تا نیم‌فصل مانده و حریفان استقلال در این 3 بازی، همگی در جدول بالاتر از این تیم قرار گرفته و در هفته‎های اخیر روند رو به رشدی داشته‌اند. استقلال شنبه آینده در ورزشگاه آزادی و البته بدون حضور هوادارانش میزبان گسترش فولاد خواهد بود. تیمی که تا قبل از آمدن فیروز کریمی قعرنشین مطلق جدول رده‎بندی لیگ بود اما با حضور کریمی سیری صعودی داشته و بعد از دو برد پیاپی در رده دهم جدول قرار دارد.

حریف بعدی استقلال هم پیکان است که اگر همه اتفاقات به سود این تیم رخ دهد، می‌تواند با صدرنشینی در جدول به مصاف شاگردان وینفرد شفر برود. آخرین حریف استقلال در نیم‎فصل هم سپاهان است که همین چند روز پیش تراکتورسازی را در اصفهان 3-صفر شکست داد و به نظر می‌رسد در حال بازگشت به روزهای خوب خود است.

به شکلی غیرمنتظره کار آسان استقلال در هفته‎های آخر نیم فصل اول سخت شده است. آنها حتی از آسان‎ترین بازی خود هم نتوانستند امتیازات کامل را بگیرند. جالب اینکه هر 3 حریف بعدی شاگردان شفر، این روزها در بهترین شرایط روحی و روانی خود قرار دارند و کار آنها در هفته‌های پایانی نیم‎فصل کاملا دشوار به نظر می‎رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز