خبرگزاری کار ایران

مروری بر نقل و انتقالات لیگ برتر؛

از صید شاه‌ماهی توسط سپاهان تا غارت استقلال خوزستان و نفت تهران (جدول نقل و انتقالات)

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۷۹۸

باشگاه سپاهان با خرید ساسان انصاری نگاه‌ها را در نقل و انتقالات به سمت خود معطوف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان در جریان است و تیم‌های حاضر در لیگ برتر در تلاشند تا با جذب مهره‌های مورد نظر سرمربیان، حضوری قدرتمند در فصل هفدهم برای خودشان رقم بزنند.

نقل و انتقالات در چند روز اخیر تحت تاثیر انتقال ساسان انصاری به سپاهان بوده است. زردپوشان اصفهانی پس از شکست در پروژه جذب منشا از پرسپولیس، به فکر گزینه‌ دیگری برای تقویت خط حمله خود افتادند و پس از هفته‌ها مذاکره، با ساسان انصاری به توافق رسیدند.

سپاهانی‌ها تا کنون پنج بازیکن لیگ برتری جذب کرده و به احتمال زیاد با جذب سعید آقایی، تیم فصل آینده خودشان را می‌بندند.

دو باشگاه نفت تهران و استقلال خوزستان که درگیر مشکلات مالکیتی هستند و بدهی سنگینی از فصل گذشته به بازیکنان و کادرفنی خود دارند، در حال غارت شدن از سوی سایر تیم‌ها هستند و ستاره‌های این دو تیم یکی پس از دیگری به تیم‌های دیگر می‌روند و خبری از مذاکره با بازیکن جدیدی برای این دو تیم هم وجود ندارد.

پرسپولیس که کار خود را با جذب منشا و خلیل‌زاده از ابتدا محکم شروع کرده بود، در حال مذاکره با چند بازیکن از جمله سیامک نعمتی است و به احتمال زیاد به زودی اخبار خوبی از این تیم برای هوادارانش منتشر می‌شود.

استقلالی‌ها تا این لحظه هیچ خریدی نداشتند ولی مذاکره با چند بازیکن را پیش می‌برند. منتظری، مصلح، شهباززاده، بیت سعید، تبریزی و... از گزینه‌های استقلال هستند که ممکن است به زودی خبر رسمی شدن قراردادشان منتشر شود.

در میان تیم‌های شهرستانی هم نفت آبادان فعالیت نسبتاً خوبی در نقل و انتقالات داشته است و با نظر کمالوند، 7 بازیکن خریداری کرده که اکثر آنها چهره‌های مطرح نقل و انتقالات هستند. جاسم کرار، مرتضی اسدی، فرید کریمی، امید جهانبخش و... از جمله این بازیکنان هستند.

تراکتورسازی تبریز که درگیر محرومیت از خرید بازیکن جدید است، تاکنون در توافق با چند بازیکن خود برای تمدید قرارداد موفق بوده ولی پرونده ماندن خالد شفیعی و سعید آقایی برای این تیم همچنان مجهول است. ضمن اینکه سایپا راضی به دادن رضایت نامه محمدرضا اخباری به این تیم نشد.

سایپا هم که روز گذشته معارفه علی دایی را برگزار کرد و مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر خودش است. این تیم تا کنون بازیکنانی نظیر عباس‌زاده، رضاوند، اسدی و.. را جذب کرده است.

سایر نقل و انتقالات لیگ برتر را در جدول زیر می‌بینید:

از صید شاه‌ماهی توسط سپاهان تا غارت استقلال خوزستان و نفت تهران (جدول نقل و انتقالات)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز