خبرگزاری کار ایران

ترابیان: انتخاب اینفانتینو برای فوتبال دنیا خوب است

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۸۰۹

مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به انتخاب اینفانتینو بعنوان رئیس جدید فیفا گفت: انتخاب اینفانتینو برای دنیا خوب بود و امیدوارم وی تحول بزرگی ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، عباس ترابیان در این باره خاطرنشان کرد: به نظرم این انتخاب به نفع دنیا شد چرا که مردم اعتماد خود را به فیفا از دست داده بودند. اینفانتینو وابستگی به فردی و گروهی نداشت و با برنامه هایی که دارد امیدوارم بتواند موفقیت های جدیدی را حاصل کند.

وی اضافه کرد: اولین گامی که ایشان بر آن تاکید داشت ایجاد کند اصلاحاتی است که ایجاد کند. وی خودش عضوی از کمیته اصلاحات فیفا هم هست و قرار است مواردی را که وابستگی هایی برای برخی ایجاد کرده بود را از بین ببرد. به نظر می رسد تعداد کمیته ها را نیز کاهش دهند ولی به برخی کمیته های اساسی توجه ویژه کنند.

ترابیان در خصوص تغییرات احتمالی در برگزاری جام جهانی گفت: اینفانتینو در نظر دارد که تعداد تیم های جام جهانی را به عدد ۴۰ برساند و برای کمک به کشورهایی که در جام جهانی حاضر می شوند بجای یک میلیون دلار، پنج میلیون دلار کمک کنند. اگر این اتفاق رخ بدهد برای فوتبال ایران اگر به جام جهانی راه یابد از نظر مالی بسیار خوب خواهد شد.

مسئول کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص رابطه فدراسیون ایران با شیخ سلمان عنوان کرد: به نظر من شیخ سلمان بیش از این نمی تواند به ما کمک کند. ما یک معاونت از کنفدراسیون آسیا گرفته ایم. ضمن اینکه شیخ سلمان وجهه بن همام را هم در فوتبال ندارد. حتی کارکنان کنفدراسیون آسیا هم گفته اند وی در مجموع پنج یا شش بار در محل کار خود حاضر شده است. شیخ سلمان مدعی شده بود که مقر AFC را به بحرین می برد ولی همه می دانند بحرین چه شرایطی دارد و این تصمیم ها درست نیست.

وی درباره اهمیت ایران برای رئیس جدید فیفا بیان کرد: اینفانتینو گفته بود که ایران لیدر در منطقه می‌بیند و عنوان کرد که من از این فلات پنهاور نقاط دیگر را می توانم بمانم. این را هم گفت که از ایران به آمریکا بروم مشکلاتی ایجاد می کنند که اینگونه هم شد ولی بخاطر اهمیت ایران سفر به کشورمان را در دستور کار خود قرار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز