خبرگزاری کار ایران

مورایس: به فکر انتقام نیستم/ در این مسابقه باید خودمان باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۲۵

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با ملوان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید فردا (پنج‌شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف ملوان می‌رود. ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: به هر حال جام حذفی است که فقط یک تیم از دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کند و مساوی قبول نیست. با تیم خوب ملوان بازی داریم، امیدوارم در این مسابقه خودمان باشیم و گل‌هایی که باید را بزنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در مورد مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان بیان کرد: با ایشان ملاقات داشته‌ام؛ از تصمیم باشگاه حمایت می‌کنیم و باید شرایط را برای موفقیت ایشان و باشگاه آماده کنیم.

مورایس در مورد شکست آن‌ها مقابل ملوان در لیگ پاسخ داد: کسی نیستم که در مورد انتقام فکر کنم، امیدوارم روز خوب ما باشد، از موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

او در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مصدوم و محروم نداریم.

سرمربی سپاهان در مورد عدم گلزنی سپاهان روی ضربات ایستگاهی توضیح داد: در خصوص این نوع گل زدن، بازشاید خطا یا ضربه ایستگاهی برای ما گرفته نمی‌شد و بچه‌ها به همین خاطر تمرین نکردند!

او در پایان گفت: صحبت‌های پایانی من، همیشه درباره اتحاد است باید هواداران، باشگاه و بازیکنان همین در یک مسیر باشند، از پس مشکلات بربیاید و فصل را به خوبی تمام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز