خبرگزاری کار ایران

حضور کفاشیان در رختکن ایران قبل از بازی با قرقیزستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۲۱۶

رئیس فدراسیون فوتبال پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان با حضور در رختکن نماینده کشورمان برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  روز گذشته علی کفاشیان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس کمیته فوتسال AFC به همراه عباس ترابیان رئیس کمیته توسعه فوتسال ایران وارد ازبکستان شده‌اند تا در کنار سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال کشورمان حضور مقامات فوتسالی ایران و آسیایی کشورمان کامل شود.
عباس ترابیان پیش از عزیمت تیم‌ملی ایران به ورزشگاه در جلسه فنی پیش از بازی در هتل محل استقرار تیم‌ملی حاضر شده و برای بازیکنان آرزوی موفقیت کرد ضمن اینکه علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال آسیا نیز پیش از شروع بازی ایران و قرقیزستان در رختکن ایران حضور یافت و برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت در آسیا و جهان کرد.
علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جمع بازیکنان ایران گفت: از اینکه در کنار شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم در ادامه بازی‌های آسیایی موفق باشید. امید ما به شما درخشش در جهان است و انشاالله با سربلندی از بازی‌های آسیایی آماده درخشش در جام‌جهانی شوید.
او افزود: کادر فنی ایرانی خوبی با تیم‌ملی ایران کار می‌کند که از زحماتشان تشکر می‌کنم و امیدوارم با قدرت در ادامه بازی‌ها، رقابت‌های کنونی آسیایی را هم به خوبی پشت‌سر بگذارید و به فکر گام بعدی باشید چون ما به موفقیت شما در جهان چشم دوخته‌ایم.
گفتنی است علی کفاشیان، سیدرضا افتخاری و عباس ترابیان در بازی با قرقیزستان از جایگاه ویژه استادیوم ازبکستان به تماشای افتخارآفرینی بازیکنان تیم‌ملی کشورمان نشستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز